Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti UDERMAN, s. r. o.
I. Základné ustanovenie
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „občiansky zákonník“), zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“)
Tieto obchodné podmienky upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy, kedy na jednej strane je spoločnosť UDERMAN, s. r. o., IČO 47485353, DIČ 2023901110, IČ DPH: SK2023901110, so sídlom Na Kameni 385/5 08641 Raslavice a prevádzkou Strojnícka 7, 080 01 Prešov zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 29509/P. Ďalšie informácie o predávajúcom sú uvedené v sekcií „Kontakt“
Prevádzková doba :
Objednávky cez internet alebo prostredníctvom personálu predajcu 00-24 hod
Otváracia doba e-shopu pre úpravu a spracovanie objednávok: PO- PIA: 08.00 – 16.30 hod. Otváracia doba prevádzky na ulici Strojnícka 7, 080 01 Prešov: PO-PIA: 08.00 – 16.30 hod.
Dohľad nad dodržiavaním zákona vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia "SOI":
Názov a adresa orgánu dozoru alebo dohľadu, ktorému činnosť poskytovateľa služieb podlieha:
Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1, Odbor výkonu dozoru
tel. č. 051/772 15 97, fax č. 051/772 15 96.
Kupujúcim je spotrebiteľ alebo podnikateľ.
Spotrebiteľom sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.
Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 40/1964 Zb., Občiansky zákonník, ako aj súvisiacimi predpismi.
Podnikateľom sa rozumie:
- osoba zapísaná v obchodnom registri,
- osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
- osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov
- osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
Podnikateľom sa taktiež pre účely obchodných podmienok rozumie ten, kto jedná v súlade s predchádzajúcou vetou v rámci svojej podnikateľskej činnosti. Ak uvedie Kupujúci v objednávke svoje identifikačné číslo (IČO), potom berie na vedomie, že pre neho platia pravidlá uvedené v obchodných podmienkach pre podnikateľov.
Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim, ktorým je podnikateľ, výslovne neupravené týmito VOP ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č. 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi. V prípade akýchkoľvek rozdielov medzi VOP a individuálnou zmluvou, má prednosť text zmluvy.
Kupujúci podaním objednávky potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito VOP, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí "Reklamačný poriadok" a dokument "Doručenie", podmienkami objednávanej služby a/alebo poskytovaného licenčného oprávnenia a že s nimi súhlasí, a to v znení platnom a účinnom v momente odoslania objednávky.
Kupujúci si je vedomý, že mu kúpou produktov, ktoré sú v obchodnej ponuke predávajúceho, nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemných lôg či patentov predávajúceho alebo ďalších firiem, ak nie je v konkrétnom prípade osobitnou zmluvou dohodnuté inak.
Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.
II. Bezpečnosť a ochrana osobných údajov
Kupujúci si môže kedykoľvek skontrolovať a zmeniť poskytnuté osobné údaje, ako aj zrušiť svoju registráciu po prihlásení sa na internetovej stránke elektronického obchodu v časti "Môj účet".
Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas v zmysle ust. § 11 ods. 1 Zákona 122/2013 Z.z., aby predávajúci spracoval a uchovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo, ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch, týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch.
Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Predávajúci po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu.
Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné a nebudú zverejnené, poskytnuté tretej osobe apod. s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou či platobným stykom týkajúceho sa objednaného tovaru (oznámenie mena, čísla účtu a adresy dodania). Predávajúci postupuje tak, aby subjekt údajov neutrpel ujmu na svojich právach, najmä na práve na zachovanie ľudskej dôstojnosti, a tiež dbá na ochranu pred neoprávneným zasahovaním do súkromného a osobného života subjektu údajov. Osobné údaje sú zhromažďované, spracované a uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonom č. 122/2013 Z.z., o ochrane osobných údajov, v platnom a účinnom znení. Kupujúci má právo prístupu k svojim osobným údajom a právo na ich opravu (prostredníctvom citovaného kontaktného formulára vrátane práva požadovať vysvetlenie a odstránenie nevyhovujúceho stavu a ďalších zákonných právach k týmto údajom.
Kupujúci na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u predávajúceho namietať voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) Zákona 122/2013 Z.z vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené, ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka kupujúceho je oprávnené, predávajúci je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie kupujúci namietal, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať hneď, ako to okolnosti dovolia.
V rámci reklamačného konania sú od zákazníkov vyžadované nasledujúce údaje: meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo, e-mail a podpis či digitálny podpis. Všetky takto získané osobné údaje sú spracované výhradne za účelom potrebným pre vybavenie reklamácie a v súlade so zákonom č. 1222013 Zb., o ochrane osobných údajov, v platnom a účinnom znení.
Kupujúci má právo prístupu k svojim osobným údajom a právo na ich opravu vrátane práva požadovať vysvetlenie a odstránenie chybného stavu a ďalších zákonných práv k týmto údajom.
Predávajúci môže ďalej pri poskytnutí súhlasu zapracovávať tzv. "cookies" tak, aby uľahčil poskytovanie služieb informačnej spoločnosti, v súlade s ustanovením Smernice 95/46/ES o účele "cookies" či podobných nástrojov a je zaistené, aby užívateľom boli známe informácie, ktoré sa ukladajú do koncového zariadenia. Užívatelia majú možnosť odmietnuť, aby "cookies" nebo podobné nástroje boli uložené do ich koncových zariadení, napr. tým, že spustí vo svojom prehliadači funkcionalitu anonymného prehliadania.
III. Objednávanie
Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.
Kupujúci realizuje objednávku tovaru týmito spôsobmi:
- prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, po predchádzajúcej registrácii v internetovom obchode,
- vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
Registrácia zákazníka
"Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe vo firme "UDERMAN s.r.o." a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité. Potvrdením registrácie súhlasím so zasielaním ponukových e-mailov z internetového obchodu firmy "UDERMAN s.r.o.", v súlade so zákonom č. 480/2004 Sb. O niektorých službách informačnej spoločnosti."
Viac informácií o registrácii a výhodách registrovaných užívateľov nájdete na tomto odkaze: Objednávky je možné uskutočniť aj bez registrácie.
Ako postupovať pri chybnej cene
V prípade, že došlo k zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto úplne zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní objednávky podľa týchto obchodných podmienok. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu zmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.
Predávajúci si vyhradzuje právo prehlásiť kúpnu zmluvu za neplatne uzatvorenú, pokiaľ došlo ku zneužitiu osobných údajov, zneužitiu platobnej karty a pod., alebo z dôvodu zásahu správneho či súdneho orgánu, o takomto postupu bude kupujúci informovaný.
Kupujúci berie na vedomie, že v uvedených prípadoch nemôže kúpna zmluva platne vzniknúť.
IV. Platobné podmienky
Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť nasledovnými spôsobmi:
- bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho č.
SK44 0200 0000 0032 3698 9453 vedený vo VÚB banke.
- bezhotovostne platobnou kartou,
- bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho prostredníctvom aktuálnej platobnej brány
- dobierkou v hotovosti pri odovzdaní tovaru,
- platba v hotovosti do 5.000 eur pri prevzatí tovaru na výdajnom mieste/v prevádzke spoločnosti
Predávajúci si vyhradzuje právo odosielanie daňového dokladu – faktúry elektronicky, a to do 14 dní od prijatia platby. Faktúra sa nachádza v prílohe e-mailu, ktorý informuje o prijatí platby za tovar.
Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru.
V prípade výpadku informačného systému kedy nastane neočakávaná technická chyba na stránke a v systéme predávajúci má právo objednávku nevybaviť, rsp. ju stornovať. Po vzájomnej dohode sa môžu dohodnúť na cene, ktorá je obvyklá až po súhlase z oboch strán: predávajúci a kupujúci.
V. Dodanie tovaru
Dodanie tovaru prebieha nasledujúcimi spôsobmi:
- osobný odber v prevádzke spoločnosti: Tovar je možné si prevziať osobne na výdajnom mieste/prevádzke Strojnícka 7, 080 06 Prešov po prijatí potvrdzujúcej sms alebo e-maile o pripravenom tovare na predajni.
- zasielanie prepravnou službou
- zasielanie poštou na adresu či priamo na poštu
Tovar je možné kupujúcemu zaslať prepravnou službou. Jednotlivé spôsoby dopravy sú ponúknuté podľa aktuálnej dostupnosti jednotlivých služieb a s ohľadom na kapacitu a dojazdovej možnosti. V prípade zásahu vyššej moci či výpadku informačného systému nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie tovaru. Cena prepravy sa riadi podľa aktuálneho cenníka v deň objednávky.
Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručením tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.
Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad - faktúru. Daňový doklad je odoslaný na emailovú adresu kupujúceho / Daňový doklad je priložený k dodávanému tovaru. V prípade, že tovar je zakúpený na výdajnom mieste/v prevádzke môže Predávajúci vystaviť pokladničný doklad.
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú skazu, poškodenie či stratu tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.
Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. V prípade zistenia existencie poškodenia zásielky je kupujúci povinný so zástupcom dopravcu vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia. Na základe takto vyhotoveného záznamu môže následne kupujúci odmietnuť prevziať dodaný tovar, ktorý nie je v zhode s kúpnou zmluvou, odmietnuť prevziať tovar s vadou alebo potvrdiť doručenie tovaru s vadou a následne si uplatniť reklamáciu vád tovaru u predávajúceho. Ak kupujúci zistí poškodenie, či iné nezrovnalosti až po prevzatí zásielky, je povinný bezodkladne kontaktovať predávajúceho. Pokiaľ tak neurobí, nároky z reklamných vád mu budú priznané, len ak preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase jeho prevzatia.
Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu info@foxigy.sk alebo telefonicky na tel. č. +421 51 230 4848, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.
O aktuálnych možnostiach dopravy si môžete viac prečítať tu: Možnosti dopravy - Foxigy.sk
VI. Reklamácia tovaru
Reklamačný poriadok je súčasťou všeobecných obchodných podmienok predávajúceho UDERMAN, s. r. o., IČO 47485353, DIČ 2023901110, IČ DPH: SK2023901110, so sídlom
Na Kameni 385/5, 08641 Raslavice a prevádzkou Strojnícka 7, 080 01 Prešov.
Pre správne posúdenie je nutné, aby bol reklamovaný tovar čistý, kompletný a v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami. Kupujúci je povinný pri používaní tovaru dodržiavať okrem všeobecne známych pravidiel, rovnako aj podmienky stanovené pre používanie tovaru v záručnom liste alebo v návode na použitie, užívať a ošetrovať tovar v súlade s jeho prirodzenou životnosťou.
Tovar, ktorý je Kupujúcim zasielaný na adresu Predávajúceho s dobierkou nepreberáme.
Predávajúci si vyhradzuje právo takéto zásielky na dobierku neprevziať.
1. Reklamácia tovaru
V prípade zistenia vady výrobku je potrebné uplatniť reklamáciu bezodkladne (výrobok ďalej nepoužívať), a to u predávajúceho alebo u určenej osoby.
Vašu reklamáciu odporúčame uplatniť na stránke našej sekcie Reklamácia / vrátenie tovaru ktorá interaktívnou formou prevedie zákazníka celým procesom reklamácie pričom v tomto prípade nie je potrebné vypisovanie žiadnych dokumentov vo fyzickej podobe. Stačí len doručiť tovar na nižšie uvedenú adresu.
Ďalšou z možností je uplatniť reklamáciu formou e-mailu, poštou na adresu UDERMAN, s. r.
- Strojnícka 7, 080 01 Prešov alebo telefonicky. Kupujúci môže vadný tovar na reklamáciu zaslať prepravnou službou na adresu prevádzky Strojnícka 7, 080 01 Prešov. V prípade, že kupujúci nevie zabezpečiť prepravu tovaru na adresu Predávajúceho môže požiadať o zvoz prepravnou službou, ktorá tovar vyzdvihne. Pre uplatnenie reklamácie je potrebné vyplniť a stiahnuť priložený reklamačný formulár
Po vyplnení všetkých potrebných údajov je potrebné tento formulár vytlačiť a priložiť k reklamovanému tovaru. Reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom zašlite na adresu:
UDERMAN s.r.o., Strojnícka 7, 080 01 Prešov.
Po prezretí tovaru určí Predávajúci spôsob vybavenia reklamácie a bezodkladne informuje Kupujúceho.
Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na predávané výrobky alebo poskytované služby, alebo u určenej osoby, ktorá je povinná reklamáciu vybaviť.
Kupujúci si je vedomý, že ak nedodá reklamovaný tovar vrátane všetkého doručeného príslušenstva, potom v prípade odstúpenia kupujúceho od zmluvy bude kupujúcemu vrátená kúpna cena znížená o cenu nedodaného príslušenstva.
POZOR!
Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu. Nejde o vadu, pokiaľ z povahy predanej veci vyplýva, že jej životnosť je kratšia než záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej celkovému opotrebovaniu ešte pred uplynutím záručnej doby.
Pre správne odoslanie zásielky si dajte záležať na balení, návod ako zabaliť balík aby sa pri preprave nepoškodil nájdete tu:
POKYNY NA STIAHNUTIE - balenie_zasielky
● Ďalšie pokyny pre reklamácie tovaru
Reklamovaný tovar by mal byť dôkladne zabezpečený, aby nedošlo v priebehu prepravy k jeho poškodeniu, balík by mal byť označený viditeľne "REKLAMÁCIA" a obsahovať: reklamovaný tovar (vrátane kompletného príslušenstva, podrobný popis chyby a dostatočné kontaktné údaje kupujúceho (hlavne spiatočná adresa a tel. číslo). V prípade zvolenia možnosti reklamácie spotrebiteľ môže dátum kúpy a identifikáciu predajcu, u ktorého výrobok zakúpil preukázať aj iným vierohodným spôsobom (napr. číslo objednávky, e-mailová adresa,..). Bez vyššie uvedeného je znemožnená identifikácia pôvodu aj chyby tovaru. Tento postup je odporúčaný aj kupujúcemu spotrebiteľovi, ak nepreukáže a nedoloží uvedené skutočnosti inak. Taktiež odporúčame zvoliť si požadovaný spôsob vybavenia reklamácie (oprava, výmena dobropis).
O prijatej reklamácií spoločnosť UDERMAN, s. r. o. informuje Kupujúceho bezodkladne telefonicky alebo akoukoľvek inou formou, ktorá Kupujúceho oboznámi so stavom tovaru.
Informácia obsahuje uvedenie dátumu, kedy sa reklamácia prijala, aký tovar je reklamovaný, kedy a kde bol tovar zakúpený, o akú vadu sa jedná a cenu, za akú bol tovar zakúpený. Ak kupujúci reklamuje vadu tovaru, predávajúci reklamáciu riadne preverí a rozhodne o jej vybavení ihneď v zložitých prípadoch do 3 dní. Predávajúci vybaví reklamáciu maximálne do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Lehota na uplatnenie reklamácie
Ak je reklamácia vybavená opravou, predlžuje sa záručná doba o dobu od uplatnenia reklamácie do dňa, kedy je spotrebiteľ povinný po skončení opravy si tovar prevziať, a to aj v prípade, že tak neurobil. Ak je reklamácia vybavená výmenou tovaru za tovar nový, plynie nová záručná doba odo dňa, kedy bol tovar odovzdaný, resp. zaslaný kupujúcemu. Ak nie je reklamácia vadného tovaru uplatnená v záručnej dobe, právo zo zodpovednosti za vadu zaniká. Kupujúci bude po vybavení reklamácie informovaný osobne, telefonicky alebo e-mailom.
Záruka
Predávajúci zodpovedá za vady tovaru po dobu 24 mesiacov od prevzatia veci kupujúcim, ak na tovare, jeho obale alebo v záručnom liste nie je uvedená záručná doba dlhšia. Záruka sa nevzťahuje na poškodenia vzniknuté (v prípade, že takáto činnosť nie je činnosťou obvyklou a pritom nie je zakázaná v priloženom návode na použitie):
- mechanickým poškodením tovaru,
- elektrickým prepätím (viditeľne spálené súčiastky alebo plošné spoje) s výnimkou bežných odchýlok,
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, ktoré je priamo predajcom alebo výrobcom určené,
- neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
- tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami,
- prevedením nekvalifikovaného zásahu či zmenou parametrov,
- tovar, ktorý bol upravovaný zákazníkom (nátery, ohýbanie atď.), ak vznikla chyba v dôsledku tejto úpravy,
- tovar bol poškodený prírodnými živlami alebo vyššou mocou,
- použitím nesprávneho alebo neoriginálneho spotrebného materiálu, ani na prípadné škody v dôsledku toho vzniknuté, pokiaľ také použitie nie je obvyklé a pritom nebolo vylúčené v priloženom návode k použitiu.
Práva Kupujúceho pri uplatnení zákonnej záruky ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby, právo na výmenu chybného tovaru alebo chybnej súčiastky, ak to nie je vzhľadom k povahe chyby neúmerné. Ak nie je takýto postup možný, má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenia od kúpnej zmluvy,
- ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru alebo odstúpenia od kúpnej zmluvy, rovnaké práva spotrebiteľovi patria, ak ide síce o odstrániteľné chyby, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie chyby po oprave alebo pre väčší počet chýb vec riadne užívať. Za opätovné vyskytnutie chyby sa považuje najmä, ak rovnaká chyba brániaca riadnemu užívaniu, ktorá bola v záručnej dobe už najmenej dvakrát odstraňovaná, sa vyskytne znovu. Väčším počtom chýb sa rozumie, ak má vec súčasne aspoň tri chyby brániace jej riadnemu užívaniu,
- ak ide o iné chyby neodstrániteľné a spotrebiteľ nepožaduje výmenu veci, má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy,
Kupujúci sa musí vystríhať ďalšieho používania veci, na ktorej zistil vadu. Kupujúci je povinný prevziať si tovar po reklamácii v určenej lehote.
Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál, alebo použitie sa nepovažuje za vadu.
Voľbu spôsobu vybavenia reklamácie vykoná kupujúci. Predávajúci na nevhodnosť voľby kupujúceho upozorní a navrhne vhodný spôsob (najmä v prípade, keď kupujúci vyžaduje spôsob týkajúci sa odstrániteľnej chyby, ale predávajúci zistí, že ide o chybu neodstrániteľnú). Ak spotrebiteľ nezvolí spôsob vybavenia reklamácie predávajúcim poskytnutej primeranej lehote, zvolí ho predávajúci.
V prípade zľavy nie je možné neskôr reklamovať tovar pre chybu, za ktorú bola zľava poskytnutá.
Keď je kupujúcim spotrebiteľ, o reklamácii predávajúci rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posúdeniu chyby. Reklamáciu vrátane odstránenia chyby predávajúci vybaví bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty sa má za to, že chyba na veci skutočne existovala a spotrebiteľ má rovnaké práva, ako by sa jednalo o chybu, ktorú nie je možné odstrániť. Táto lehota nie je záväzná ku kupujúcemu, ktorý je podnikateľ a teda jeho vzťah s predávajúcim upravuje Obchodní zákonník.
Spôsob vybavenia reklamácie
Ak si spotrebiteľ uplatnil reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy, predávajúci ju
môže zamietnuť len na základe odborného posúdenia. Predávajúci poskytne spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Ak predávajúci
zamietne reklamáciu po 12 mesiacoch od kúpy, je povinný na doklade o vybavení uviesť, komu môže kupujúci zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže si reklamáciu uplatniť znova. Všetky účelne vynaložené náklady spojené s odborným posúdením znáša predávajúci, ktorý je povinný ich spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie. Znova uplatnená reklamácia nemôže byť predajcom zamietnutá.
Ak bola reklamácia tovaru v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, začne záručná doba plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
Predávajúci vydá kupujúcemu spotrebiteľovi písomné potvrdenie o tom, kedy bola
reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný, a to emailom bezprostredne od prijatia reklamácie (v prípade osobného uplatnenia je odovzdaný ihneď); ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane
potvrdenia o prevedení opravy a dobe trvania reklamácie, prípadne odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
VII. Odstúpenie od zmluvy
Vaše právo na odstúpenie od zmluvy odporúčame uplatniť na stránke našej sekcie Reklamácia / vrátenie tovaru ktorá interaktívnou formou prevedie zákazníka celým procesom odstúpenia od kúpnej zmluvy pričom v tomto prípade nie je potrebné vypisovanie žiadnych dokumentov vo fyzickej podobe. Stačí len po dokončení procesu doručiť tovar na adresu prevádzky.
Odstúpenie od zmluvy kupujúcim, ktorým je spotrebiteľ:
V zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby. Pre dodržanie lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy musí kupujúci odoslať akékoľvek jednoznačné vyhlásenie vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od kúpnej. Pri odstúpení od zmluvy Predávajúci vráti peňažné prostriedky za tovar a náklady súvisiace s dodaním tovaru od Predávajúceho ku Kupujúcemu. Iné náklady súvisiace s vrátením tovaru od Kupujúceho nebudú kupujúcemu uhradené (tzn. náklady, ktoré vynaložil Kupujúci pri vrátení tovaru).
Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho. Kupujúci má právo v rámci tejto 14 dňovej lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
Ak odstúpi Kupujúci od kúpnej zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým Kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady. Pri odstúpení od zmluvy Predávajúci vráti peňažné prostriedky za tovar a náklady súvisiace s dodaním tovaru od Predávajúceho ku Kupujúcemu. Iné náklady súvisiace s vrátením tovaru od Kupujúceho nebudú kupujúcemu uhradené (tzn. náklady, ktoré vynaložil Kupujúci pri vrátení tovaru).
Pre uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy je potrebné zvoliť si príslušný prípad v sekcií Reklamácie a vratenie tovaru a všetky informácie ohľadom odstúpenia nájdete v procese vyplňovania jednotlivých krokov.
Alternatívnymi spôsobom je vyplniť a stiahnuť priložený formulár a odoslať ho priložený v zásielke spolu s tovarom na adresu našej prevádzky. Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy
Okrem prípadov, kedy je odstúpenie od zmluvy výslovne dojednané, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmlúv:
- o poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
- predaji tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
- predaji tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
- predaji tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
- predaji tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
- predaji tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
- predaji alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,
- vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,
- predaji zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
- predaji periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
- o poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
- o poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
- o špecifickom elektronickom tovare, ktorý podlieha digitálnej aktivácií, ak táto aktivácia bola spotrebiteľom vykonaná.
Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy poskytovaný predávajúcim. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu adresu predávajúceho uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára,
Ak kupujúci zvolil iný, než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti Predávajúci Kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru,
Ak odstúpi Kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknuté na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru.
Odstúpenie od zmluvy kupujúcim, ktorý je podnikateľ:
V prípade, že kupujúci je podnikateľ, môže byť kupujúcemu ponúknuté náhradné odstúpenie od kúpnej zmluvy v závislosti na stave vráteného tovaru, ušlej záruky a aktuálnej ceny vráteného tovaru. Stav tovaru je zhodnotený predávajúcim. V prípade nedohodnutia podmienok akceptovateľných pre obe strany bude tovar vrátený na náklady predávajúceho späť. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady.
Z dôvodu ochrany práv kupujúceho, ak je kupujúcim právnická osoba a bude požadovať vrátenie peňazí prostredníctvom preplatenia dobropisu priamo na predajni, bude príslušná čiastka vyplatená iba osobám oprávneným konať za dotyčnú právnickú osobu, t.j. štatutárnemu orgánu alebo osobe, ktorá sa preukáže úradne overenou plnou mocou. Predložením OP kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov podľa bodu II. (v zmysle zákona 122/2013 Z.z., O ochrane osobných údajov).
Ak bude umožnené Kupujúcemu podnikateľovi odstúpenie od kúpnej zmluvy v lehote štrnástich dní a vrátenie tovaru nebude v originálnom obale vrátane všetkých jeho častí a príslušenstva, tak UDERMAN, s. r. o. ako Predávajúci si vyhradzuje právo takéhoto vrátenia spoplatniť a to takou čiastkou, ktorá spoločnosti vykompenzuje náklady, ktoré sú nevyhnutne vynaložiť pre znovuuvedenie tovaru do predaja.
Pri vystavení dobropisu môže byť po kupujúcom (ako spotrebiteľovi, tak podnikateľovi) vyžadovaný občiansky preukaz za účelom ochrany vlastníckych práv kupujúceho.
Kupujúci berie na vedomie, že ak odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
Pre uplatnenie práva na odstrúpenie od kúpnej zmluvy bez využitia našej sekcie Reklamácia / vrátenie tovaru je potrebné vyplniť a stiahnuť priložený Formulár na odstupenie od zmluvy a následne tovar zaslať na adresu prevádzky uvedenej v sekcií Zakladné ustanovenia.
Upozornenie:
Žiadny právny predpis nepriznáva spotrebiteľovi nárok na bezdôvodné vrátenie tovaru, zakúpeného v tzv. kamennom obchode (prevádzkarni). Ak predávajúci takúto možnosť (prípadne možnosť výmeny tovaru za iný tovar) spotrebiteľovi ponúka, činí tak nad rámec svojich povinností. Nárok na bezdôvodné vrátenie alebo výmenu tovaru nie je právne vymáhateľný.
VIII. Súťaže a lehoty k vyzdvihnutiu výhry
V prípade, že výherca vyhrá v súťaži usporiadanej Predávajúcim je tento výherca povinný vyzdvihnúť si výhru do 30-tich kalendárnych dní odo dňa, kedy boli vyhlásené Predávajúcim výsledky takejto súťaže. Nárok výhercu na výhru zaniká uplynutím tejto lehoty, kedy výhra prepadne v prospech usporiadateľa. Ďalšie pravidlá si môžete prečítať tu:
Všeobecné pravidlá súťaží Foxigy-FB
IX. Podmienky použitia darčekových poukážok
Tieto pravidlá určujú predaj a použitie darčekových poukážok vydaných spoločnosťou UDERMAN s.r.o., Na Kameni 385/5, 08641 Raslavice, IČO: 47485353, IČ DPH:
SK2023901110, ktoré je možné použiť v internetovom obchode www.foxigy.sk.
- Výklad pojmov
Na účely týchto pravidiel:
Darčeková poukážka: dokument vypracovaný v súlade s týmito pravidlami, ktorý oprávňuje k nákupu podľa týchto pravidiel.
Doba platnosti: dátum na Darčekovej poukážke alebo iným jasne definovaným spôsobom určený termín, počas ktorého je možné Darčekovú poukážku použiť.
Hodnota poukážky: limitovaná hodnota, v ktorej výške je možné použitím Darčekovej poukážky urobiť nákup v internetovom obchode.
Vydavateľ: UDERMAN s.r.o., Na Kameni 385/5, 08641 Raslavice, IČO: 47485353, IČ DPH: SK2023901110
Kód kupónu: jedinečný, 10-miestny identifikačný kód Darčekovej poukážky, ktorého zadaním je možné realizovať nákup v internetovom obchode alebo získať zľavu z nákupu vo výške darčekovej poukážky.
Zákazník: fyzická alebo právnická osoba, alebo iná právnická osoba bez právnej subjektivity, ktorá si Darčekovú poukážku kúpila, vlastní ju, alebo ju použije.
- Výdaj a nákup Darčekovej poukážky
- Povinné údaje na Darčekovej poukážke:
- vyznačenie darčekovej poukážky s označením „Darčeková poukážka”; hodnota Darčekovej poukážky;
- kód kupónu Darčekovej poukážky; platnosť Darčekovej poukážky;
- Vydávanie Darčekovej poukážky
- Darčeková poukážka je tlačený alebo elektronický dokument, bez vyznačenia príjemcu. Darčeková poukážka sa nepovažuje za platobný prostriedok ani za cenný papier.
- Darčekové poukážky je ich vydavateľ oprávnený vydať v ním určenom množstve. Vydavateľ je kedykoľvek, bez predošlého oznámenia, oprávnený jednostranne rozhodnúť, že predaj nákupných poukážok zastaví alebo ukončí.
- Vydavateľ je oprávnený nepredané Darčekové poukážky vo svojom vlastníctve kedykoľvek zlikvidovať.
- Cena Darčekovej poukážky je zhodná s hodnotou, v ktorej bola Darčeková poukážka vydaná.
- Hodnoty vydaných Darčekových poukážok sú: 10, 20, 50, 100, 150, 200 a 250€
- Falšovanie Darčekových poukážok je trestným činom.
- Strata, znehodnotenie, zničenie Darčekovej poukážky neoprávňuje na nárokovanie náhradnej Darčekovej poukážky ani na požadovanie vrátenia jej hodnoty.
- Platná je výlučne taká Darčeková poukážka, ktorá bola predaná Vydavateľom Darčekovej poukážky, je na nej uvedená doba platnosti Darčekovej poukážky.
- Nákup Darčekovej poukážky
- Zákazník si môže Darčekovú poukážku kúpiť výlučne v internetovom
- Zákazník môže zaplatiť hodnotu Darčekovej poukážky spôsobmi uvedenými vo Všeobecných obchodných podmienkach Internetového Použitím Darčekovej poukážky nie je možné uhradiť cenu za ďalšiu darčekovú poukážku.
- Použitie Darčekovej poukážky
Darčekovú poukážku je možné použiť výlučne v internetovom obchode, výlučne na zaplatenie kúpnej ceny produktov predávaných v internetovom obchode. Darčekovou
poukážkou nie je možné zaplatiť náklady za doručenie zakúpeného tovaru. Darčekovú poukážku nie je možné vrátiť, s výnimkou, ak si Zákazník uplatní svoje zákonné práva alebo práva odstúpenia od zmluvy stanovené Vydavateľom Darčekovej poukážky.
Vlastník Darčekovej poukážky je oprávnený počas doby trvania platnosti Darčekovej poukážky nakupovať v internetovom obchode produkty zamenením Darčekovej poukážky v hodnote uvedenej na Darčekovej poukážke.
Uplatnenie Darčekovej poukážky
- Uplatnenie Darčekovej poukážky sa realizuje pri nákupe v internetovom obchode zadaním kódu kupónu Darčekovej poukážky.
- Darčekovú poukážku nie je možné uplatniť po častiach. Na základe toho sa uplatnením Darčekovej poukážky použije celá jej hodnota, a to aj v prípade, ak pri danom nákupe nedosiahne cena nákupu hodnotu Darčekovej poukážky.
- Pri jednom nákupe v internetovom obchode je možné uplatniť výlučne jednu Darčekovú poukážku.
Doba platnosti Darčekovej poukážky je určená písomne priamo na poukážke. Dobu platnosti Darčekovej poukážky nie je možné predĺžiť.
V prípade, že sa osoba, ktorá si uplatnila Darčekovú poukážku nákupom v internetovom obchode rozhodne, že uplatní svoje zákonné práva alebo práva odstúpenia od kúpnej zmluvy stanovenej Vydavateľom Darčekovej poukážky, suma zaplatená za tovar Darčekovou poukážkou mu bude vrátená vo forme Darčekovej poukážky, platnosť takejto Darčekovej poukážky je 12 (dvanásť) mesiacov.
Darčekovú poukážku je možné previesť na ľubovoľnú inú osobu.
Vydavateľ považuje za vlastníka Darčekovej poukážky toho, kto pri uplatnení si darčekovej poukážky zadá platný kód Darčekovej poukážky. Vydavateľ nie je povinný skúmať, či osoba, ktorá si Darčekovú poukážku uplatňuje, je naozaj tou osobou, ktorá si poukážku zakúpila.
Vydavateľ nenesie zodpovednosť za to, ak Darčekovú poukážku použije neoprávnená osoba.
Vlastník Darčekovej poukážky je povinný zaobchádzať s kódom kupónu diskrétne. Vydavateľ nenesie žiadnu zodpovednosť, nie je povinný uhradiť vlastníkovi Darčekovej poukážky žiadne odškodné, kompenzáciu, tiež nie je povinný vydať ďalšiu Darčekovú poukážku, ak kód kupónu použije na uplatnenie Darčekovej poukážky tretia osoba.
- Všeobecné podmienky
Zakúpením Darčekovej poukážky, prípadne získaním Darčekovej poukážky iným spôsobom, Zákazník akceptuje podmienky týchto pravidiel.
Ak to nie je v týchto pravidlách uvedené inak, na zakúpenie Darčekovej poukážky v internetovom obchode, tiež na uplatnenie Darčekovej poukážky v internetovom obchode, sú platné Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu, vrátane súvisiacich zmien a predpisov.
Vydavateľ si vyhradzuje právo na jednostrannú zmenu týchto pravidiel kedykoľvek, tá sa však nemôže vzťahovať na dobu platnosti už zakúpených Darčekových poukážok, ani na základné práva majiteľa Darčekovej poukážky súvisiace s jej uplatnením.
X. Záručné podmienky
Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom predávajúceho a platnými právnymi predpismi SR. Ako záručný list slúži nákupný doklad.
V balíku vždy nájdete daňový doklad. Záručná lehota začína plynúť dátumom prevzatia zásielky alebo osobným odberom. Záručná lehota je uvedená u každého výrobku v detaile tovaru. V sporných prípadoch môže byť záručná lehota predĺžená o 5 (slovom päť) dní ako náhrada za čas dopravy.
Dĺžka záruky sa líši podľa toho, či je kupujúci fyzická alebo právnická osoba.
Fyzická osoba:
V zmysle ustanovenia § 620 Občianskeho zákonníka je záručná doba minimálne 24 mesiacov.
Právnická osoba:
Dĺžka záruky pre PO sa riadi obchodným zákonníkom §429 a je stanovená na 12 mesiacov.
Dĺžku záruky možno pri väčšine produktov predlžiť prostredníctvom nadštandardnej služby Predĺženie záruky. Viac informácií o službe kontaktujte naše zákaznícke centrum.
Stav tovaru:
Nový tovar: takto označený tovar znamená úplne nový tovar v pôvodnom obale, ktorý je nepoškodený a nepoužívaný.
Zánovný tovar: krátko používaný či servisovaný tovar, plne funkčný. Záruka 12 mesiacov
Licencie k fotografiám
Fotografie na stránke Foxigy.sk sú chránené licenčnou zmluvou. V prípade záujmu o fotografie kontaktujte konateľa a výhradného majiteľa zhotovených fotografií.
XI. Nahlásenie protiprávneho obsahu podľa nariadenia DSA
Vážení zákazníci,
v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 o digitálnych službách (DSA) Vám poskytujeme možnosť nahlásiť akýkoľvek obsah, ktorý považujete za protiprávny. Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá a pomáha nám udržiavať náš eshop bezpečným a spoľahlivým miestom pre všetkých.
Ako nahlásiť protiprávny obsah
Ak chcete nahlásiť obsah, ktorý považujete za protiprávny, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
1. Identifikácia obsahu:
- Uveďte konkrétny obsah, ktorý chcete nahlásiť (napr. produkt, recenziu, komentár).
- Uveďte presný odkaz (URL) na tento
2. Opis dôvodu nahlásenia:
- Jasne vysvetlite, prečo považujete obsah za protiprávny.
- Môžete uviesť konkrétne zákony alebo predpisy, ktoré podľa Vás obsah porušuje.
3. Vaše kontaktné údaje:
- Vaše meno a
- Vaša e-mailová adresa (na ktorú Vám môžeme zaslať odpoveď).
Alternatívne možnosti nahlásenia
V prípade, že nemôžete použiť online formulár, môžete nás kontaktovať aj prostredníctvom e-mailu na adrese: info@foxigy.sk. Uveďte všetky vyššie uvedené informácie, aby sme mohli Vaše nahlásenie spracovať čo najrýchlejšie.
Spracovanie nahlásenia
Vaše nahlásenie bude starostlivo preskúmané naším tímom. O výsledku šetrenia Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu do 10 pracovných dní od doručenia nahlásenia. V prípade potreby môžeme požiadať o dodatočné informácie na upresnenie Vašej sťažnosti.
Ďakujeme, že nám pomáhate udržiavať našu komunitu bezpečnou a dodržiavať právne predpisy. Vaše zapojenie je pre nás nesmierne cenné.
XII. Záverečné ustanovenia
Podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov má spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
Odkaz na platformu alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, prostredníctvom ktorej môže spotrebiteľ podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporov nájde tu.
Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné od 28.8.2020 a rušia predchádzajúce znenia VOP. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť VOP bez predchádzajúceho upozornenia. Zmena VOP sa nevzťahuje na kúpne zmluvy uzatvorené pred zmenou VOP bez ohľadu na to, že ešte nedošlo k dodaniu tovaru.